Glòries ha volgut sumar un afegit per a millorar l’experiència de compra dels seus visitants organitzant “Juega y Gana”, una ruleta de la sort situada a la planta 0 i encarregada de repartir fins a 1000 € en premis.
La iniciativa, que s’ha posat en marxa aquest dijous 3 de setembre i estarà activa fins al 26 de setembre -de dijous a dissabte-, ha generat en el seu primer dia una àmplia expectació per part dels visitants, que van anar apropant-se a l’estand, situat al costat de Carrefour, per participar en el sorteig.
Per a poder jugar, els clients només han de presentar la seva targeta de fidelització de Glòries i dos tiquets de compra del mateix dia amb un import mínim de 30 € cada un. Entre els possibles premis, es troben targetes regal de fins a 250 € per utilitzar a les seves botigues preferides, entrades al Poble Espanyol de Barcelona i moltes sorpreses més.
A més, la dinàmica ha estat adaptada per facilitar la integració d’accions en línia que redueixin el contacte físic, com la targeta de fidelització a través del web respectant les mesures de seguretat establertes per l’eix comercial.
Pel que fa a aquesta acció, Glòries assegura als visitants una experiència segura i sense cap contacte, ja que la ruleta s’acciona gràcies a un pedal. A més, la ruleta de ‘Juega y Gana’ està situada en un dels espais menys transitats de l’eix, evitant així l’afluència de persones.
El reforç en les mesures d’higiene i seguretat, una de les màximes de Glòries
Des que es va declarar l’Estat d’Alarma, a més de complir amb les mesures d’higiene i seguretat establertes, l’eix ha reforçat els protocols amb vigilància a totes les instal·lacions i diversos punts de gels hidroalcohòlics, entre d’altres.
“Estem contents de poder anunciar iniciatives com ‘Juega y Gana’, enfocades a millorar l’experiència de compra i entreteniment dels nostres visitants. Un dels nostres objectius és impulsar als clients a participar en activitats a l’eix comercial més enllà de les compres, reforçant així la idea de punt de trobada que tant busquem” afirma Nina Kavaliova, Gerent de Glòries. “A més, seguint amb el nostre compromís de seguretat i higiene, hem optat per disminuir les interaccions i facilitar mitjans online perquè els usuaris puguin participar d’una forma més segura”, afegeix Kavaliova.
Aquest tipus d’activitats, lligades al concepte de “compra i entreteniment” compleixen amb les expectatives d’una tendència cada vegada més arrelada a centres comercials com Glòries. “La nostra intenció és sempre fer que els nostres clients gaudeixin al màxim l’experiència de consum. Durant aquest mes de setembre, els visitants de l’eix comercial tindran recompensa a l’hora de realitzar les seves compres per a la tornada a l’escola, convertint així la seva visita en una experiència molt més satisfactòria i participativa”, assegura la gerent de Glòries.
Leave a Comment