A qualsevol empresa o organització se li reclama una missió i una visió que encaixi en el seu projecte o full de ruta. Quan un col·lectiu de persones treballen pel mateix objectiu, l’èxit final de l’empresa està més que garantit.
Malgrat tot, avui no n’hi ha prou. El món canvia a velocitat molt ràpida i la sensibilització de la gent per recuperar el nostre planeta cada dia és més creixent. Els valors lligats a l’economia circular, el reciclatge o la sostenibilitat han d’estar a l’ordre del dia de totes les organitzacions. Cap empresa pot girar-se d’esquena, no es tracta únicament de generar llocs de treball dignes o beneficis per als accionistes. Avui, l’empresa és un agent de canvi.
I un exemple n’és Anna Sorli, amb el seu nou projecte personal de moda sostenible anomenat SOMIA. Un marca de roba per a dones amb una forta ànima social i uns valors d’empresa potents. “El meu nou projecte es basa en donar feina a dones amb un alt risc d’exclusió social i ensenyar a la societat que hi ha una altra manera de fer moda gràcies al reciclatge i la moda circular d’alta qualitat”.
L’Agència Catalana de Residus calcula que anualment generem 166 mil tones de restes tèxtils, uns 20 quilos per ciutadà/any. Somia adopta uns valors tangibles per posicionar-se al mercat, promovent una comunicació i un màrqueting que fuig dels clàssics intangibles.
Felicitats i molts èxits Anna Sorli!