El Consell d’Administració de Parlem Telecom ha nomenat Xavier Capellades nou director general per tal de reforçar l’estructura d’alta direcció del Grup. Aquest moviment vol impulsar el creixement de la companyia i garantir que Parlem assoleix els objectius ambiciosos que es va marcar en la seva sortida al mercat borsari BME Growth: 60 milions d’euros de facturació i un 15% d’EBITDA en el proper exercici de l’any 2024.
El fundador de Parlem, Ernest Pérez-Mas, que fins ara assumia també les tasques de direcció general, mantindrà el seu càrrec com a president executiu i estarà plenament enfocat en el desenvolupament de línies estratègiques futures i en l’expansió territorial del Grup. Capellades, que és Enginyer de Telecomunicacions (La Salle) & MBA (Manhattan College) i amb formació executiva al MIT-Sloan School, ja formava part del Consell Assessor de Parlem i des del darrer mes de juny exercia com a consultor estratègic de Pérez-Mas per tal promoure la reorganització del Grup i augmentar-ne l’eficiència i la rendibilitat.
El nou director general ha estat durant els últims cinc anys CEO de la fintech Nomo, empresa filial del Banc Sabadell, i va liderar la seva venda, al juliol del 2022, al grup internacional Talenom, que cotitza al Nasdaq nòrdic. Capellades, que també és membre de la Junta Directiva de l’associació Tech Barcelona i del Consell Assessor de l’escola de negocis EAE, ha desenvolupat la seva trajectòria professional al sector digital i de Telecomunicacions en grans companyies i startups (Telefónica, Roche, Nomo o Wututu). La seva entrada a Parlem aporta talent, experiència i alta capacitat de gestió dins d’un sector de les telecomunicacions en plena transformació.
La reestructuració de Parlem
En aquesta nova etapa amb Pérez-Mas com a president executiu i Capellades com a director general, Parlem es disposa a iniciar un procés de reestructuració empresarial per maximitzar el seu creixement. En aquest sentit, el Grup ja ha decidit agrupar tots el seus actius d’infraestructures pròpies i desplegament en una nova filial (XEC). Això permetrà concentrar el servei i l’experiència del client, el màrqueting i la gestió de productes residencials i empresarials en una única unitat de negoci (ServiceCo).