• Català
(+34) 934 157 662 *
info@intermedia.cat
Intermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia ComunicacióIntermèdia Comunicació
  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte
SegüentAnterior

El sector retail aposta per la reinvenció digital

By admin | Sala de premsa | 0 comment | 13 octubre, 2017 | 0

El Cercle Tecnològic de Catalunya (CTecno) va organitzar, el passat 10 d’octubre, l’esmorzar-networking “La transformació digital en el retail”. L’acte, celebrat a la sala Barcelona de l’edifici MediaTIC,  va reunir a més d’una cinquantena d’empresaris interessats en com el sector retail s’ha adaptat al món digital i com l’ha integrat en el dia a dia.

La necessitat de crear noves experiències pel consumidor, de personalitzar per tal d’aconseguir rellevància en cada punt de contacte o el grau de digitalització en el comerç són alguns dels aspectes tractats a  la taula rodona, on van participar Pau Agulló, Managing Director de Kernel Analytics, Joan Carles Calbet, President de Comertia i director general d’Electro Calbet, Ángel Castán, Cognitive Retail Lead a IBM i Xavier Rivera, professor de l’ESCODI, qui es va encarregar  de moderar l’acte.

Pau Agulló, Managing Director de Kernel Analytics, va destacar la importància dels mètodes quantitatius avançats per tal de prendre decisions tàctiques en el món de l’empresa. Així, va remarcar la necessitat de la personalització com a requisit fonamental en la relació entre client-empresa, la flexibilitat del món online i va introduir el concepte de “llista de la compra intel·ligent”, la qual es crea a partir de l’estudi de la previsió de consum dels clients. L’omnicanalitat, les converses intel·ligents o la cadena de subministrament automatitzada que permet garantir que cada punt de venda tingui la demanda necessària són altres dels elements a tenir en compte a l’hora de prendre decisions.

Per altra banda, en Joan Carles Calbet, president de Comertia i director general d’Electro Calbet va presentar les dades de l’estudi ‘La transformació digital en el retail a Catalunya’. Segons aquest informe, el 85% de les empreses enquestades disposen de pàgina web i d’aquestes el 50% tenen comerç electrònic. A més a més, va remarcar que Facebook i Instagram són les xarxes socials preferides dels comerciants catalans. També va apuntar que un 41% dels establiments enquestats no tenen tecnologia a les seves botigues degut als frens del cost, la manca de personal, capacitat i de coneixements.

CTECNO, retail, Transformació digital

admin

More posts by admin

Related Post

  • Simón Coll Xocolaters confia l’assessoria en comunicació a InterMèdia

    By admin | 0 comment

    Simón Coll Xocolaters, empresa especialitzada en l’elaboració de xocolata, ha confiat l’assessoria en comunicació a InterMèdia. Simón Coll Xocolaters és una empresa familiar fundada l’any 1840 a Sant Sadurní d’Anoia, especialitzada en l’elaboració de xocolata desLlegir més

  • Albert Guinovart, protagonista d’una sessió molt especial de #TwitterLunch

    By Aina Rodriguez Escoruela | 0 comment

    El passat dimarts 1 de juliol es va celebrar una sessió especial de #TwitterLunch amb Albert Guinovart, pianista i compositor. Guinovart va passar una estona conversant amb els gairebé 30 comensals del dinar, a l’HotelLlegir més

  • InterMèdia GdC, triada millor agència de comunicació de Schneider Electric a tot el món

    By admin | 0 comment

    InterMèdia GdC ha estat reconeguda com la millor agència de comunicació del món per part de la companyia líder en gestió de l’energia, Schneider Electric. El certamen, que pretén avaluar l’efectivitat, creativitat i iniciativa deLlegir més

  • Cementiris de Barcelona amb la Diada de Sant Jordi

    By admin | 0 comment

    En el marc de la Diada de Sant Jordi, Cementiris de Barcelona regalarà un llibre sobre els cementiris monumentals de Poblenou i Montjuïc. Per tal d’apropar la història i la cultura d’aquests cementiris, a mésLlegir més

  • El cementiri de Poblenou, primer a l’Estat espanyol en incorporar el codi Qr

    By admin | 0 comment

    Cementiris de Barcelona és pioner a l’Estat espanyol en la introducció dels codis QR. El Cementiri de Poblenou és el primer recinte funerari en incorporar la tecnologia QR a les seves instal·lacions per tal deLlegir més

Leave a Comment

Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

SegüentAnterior

Entrades recents

  • 28 setembre, 2023
    0

    Intermèdia Confidencial amb un alcalde

  • 26 setembre, 2023
    0

    Enginyers Industrials de Catalunya celebra 160 anys de compromís i responsabilitat amb l’enginyeria i la societat

  • 22 setembre, 2023
    0

    Avalis se suma a la lluita contra el canvi climàtic i calcula la seva petjada de carboni per primera vegada

  • 22 setembre, 2023
    0

    La transformació del sistema de protecció a la infància i l’impuls de l’acolliment familiar, a debat a Barcelona

Categories

Arxiu

Subscripció a Intermèdia News

* = required field
unsubscribe from list

Av. Diagonal 419, àtic 2a
08008 Barcelona
(+34) 934 157 662
info@intermedia.cat

  • Inici
  • Qui som?
  • Què fem?
  • Intermèdia Confidencial
  • Clients
  • Actualitat
    • Sala de premsa
    • Opinió
  • Contacte

Últimas noticias

  • 28 setembre, 2023
    0

    Intermèdia Confidencial amb un alcalde

  • 26 setembre, 2023
    0

    Enginyers Industrials de Catalunya celebra 160 anys de compromís i responsabilitat amb l’enginyeria i la societat

  • 22 setembre, 2023
    0

    Avalis se suma a la lluita contra el canvi climàtic i calcula la seva petjada de carboni per primera vegada

  • Nota legal
Copyright Intermèdia Comunicació
  • Actualitat
  • Clients
  • Contacte
  • Continguts
  • Eleccions ’23
  • Inici
  • Intermèdia Confidencial
  • Nota legal
  • Què fem?
  • Qui som?
  • Català
Intermèdia Comunicació