Lady Gaga, l’artista 12 vegades guanyadora dels premis Grammy i Òscar, ha sorprès aquesta nit els seus fans amb una actuació global en streaming per celebrar la presentació del seu nou àlbum de duets amb Tony Bennett, Love for Sale, en associació amb la principal marca retail del món, Westfield.
Els fans dels Estats Units, Regne Unit i Europa continental han pogut gaudir, tant online com reunits a la xarxa global de destinacions emblemàtiques de Westfield, d’un avançament de l’esperat àlbum de jazz dels dos artistes abans del seu llançament oficial al públic l’1 d’octubre. A Espanya, Westfield La Maquinista ha reunit més de 600 fans de Lady Gaga i Westfield Glòries a més de 200.
Amb un espectacular vestit de plomes dissenyat per la seva germana, Natali Germanotta, Lady Gaga ha obert l’espectacle amb Luck Be a Lady, personificant l’estil i l’elegància associats al món del jazz. Acompanyada per una banda de jazz de cinc músics, i envoltada per la càlida llum d’un canelobre, Gaga ha interpretat diversos temes nous de l’àlbum com Night and Day, Let’s Do It i Fly Me to the Moon. També ha sorprès als seus fans amb versions en solitari d’alguns dels seus principals èxits: Poker Face i Born this Way. Després del descans, l’artista ha pujat a l’escenari irradiant el glamour de Hollywood, amb un vestit també creat per la seva germana, en aquest cas un vestit clàssic de vellut negre.
La seva brillant i enèrgica interpretació de New York, New York ha posat fi a les festes que s’han celebrat a ciutats de tot el món, com Barcelona, Londres, Los Angeles, París, Estocolm, Viena, Països Baixos, Praga i Varsòvia.
Les Fan Zones dels centres Westfield, inclosos els sis nous centres de la marca Westfield a Europa, han acollit els seguidors de l’artista en un ambient íntim i inspirat en el seu nou àlbum de jazz. Així mateix, milers de fans han pogut gaudir de l’actuació en línia amb la funció “Watch Together“, mitjançant la qual els fans de Gaga han pogut crear la seva pròpia sala privada per veure-la amb els seus amics o interactuar a través de les funcions de xat en directe.
Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer d’Unibail-Rodamco-Westfield, ha comentat: “Sigui física o virtualment, Westfield ofereix la possibilitat de reunir a la gent i compartir experiències úniques a través d’una xarxa global. Agraïm enormement a Lady Gaga per no deixar mai d’oferir el millor als seus fans: aquesta iniciativa conjunta amb aquesta icona de la música ha permès als Little Monsters i als clients de Westfield d’arreu del món reunir-se per celebrar el seu pròxim àlbum amb Tony Bennett, Love for Sale, a través d’una increïble experiència 360. Esperem veure molts més acords d’aquesta mena, ja que les marques i els artistes segueixen pujant el llistó a l’hora d’oferir les millors i més innovadores experiències al seu públic”.
Lady Gaga ha detallat que: “Per mi és molt important reunir-me amb els meus fans després de tant de temps sense poder cantar per a ells, i agraeixo molt que Westfield m’hagi donat suport perquè aquesta hagi estat una experiència duta a terme a través de la música jazz. Crec que el jazz és la millor música que hi ha als Estats Units, i que tots nosaltres l’experimentem junts i ens reunim per veure-la, cantar-la, escoltar-la i animar-la… és tot el que podia esperar. Només vull expressar la meva profunda gratitud a tots els fans que han estat aquí aquesta nit “.
Per completar aquesta celebració tan especial, Westfield Glòries i Westfield La Maquinista han organitzat el ‘Westfield Month’, que inclourà tallers i experiències d’oci i gastronomia per a tots els públics i interessos, així com promocions i descomptes de les marques presents als centres i que s’allargaran durant tot el mes d’octubre.
Per aquells que no hagin pogut veure l’actuació en directe, la poden recuperar a https://www.youtube.com/c/WestfieldLive fins el 14 d’octubre.
Leave a Comment